artık ağrıyla yaşamaya alıştım oyleyyy!!!

altıncı gün, ilk günler gibi ani ve döndürücü ataklar gelmese de sürekli baş ağrısı halinde olmak insanı sersemletiyor. eczanenin ilaçlarımı vermemesi üzerine, hastane kapılarında sürünmemeye direnen ben bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine (sonra doktor arkadaşlardan onay aldım) Arveles 25mg (1) (2) (3) (4) adlı ağrı kesiciyi denemeye karar verdim. Her ne kadar ilaç için insanı mayıştıran, dingilleştiren bir ilaç yorumunu alsam da az önce bir tanesini yuttum, e ne yapayım zaten bu ağrı yüzünden iş verimi düşüyor ilaç yüzünden düşsün en azından ağrım kesilir mantığım ilerleyen dakikalarda nasıl bir sonuç verecek merakla beklemedeyim. Her ne kadar 100 mglık Majezik (1) (2) ağrılarımı dindirmeye yetmese de bu 25 mglık ilacın ne yapabileceği konusunda merakım da yok değil, olmadı bir tane daha atar en azından 50 ye tamamlarım diye düşünüyorum. Yalnız ilaçta en komiğime giden şey, yan etkileri arasında baş ağrısı görülmesi de varmış, ne kadar komik değil mi? 🙂
yakında ağrı kesici uzmanı olacağım sanırım…

Comments

facebook'ta yorum yazın

artık ağrıyla yaşamaya alıştım oyleyyy!!!” üzerine 4 düşünce

  1. noreply@blogger.com (gaykedi)

    tekrar geçmiş olsun…böyle bir baş ağrısı mı olur yahu, ben yoğun baş ağrısında 2 apirin içerim normalde, geçmezse birkaç saaat sonra 2×500 mg 2 aspirin daha eğer o da geçirmezse daha güçlü bir ağrı kesici apranax fort falan bulmaya çalışırım bazen bulamam kenarda köşede ve 2 aspirin daha çakarım, ama sonuçta en fazla çeyrek günde 6 saat içinde falan ilaçlardan kafayı bulmuş ve ağrıyı atlatmış olurum….iyi haberlerini bekliyoruz…

    Cevapla
  2. noreply@blogger.com (kişisel depresyon anları)

    tesekkurler, kaç iki içtim fayda etmedi sanırım artık ağrı kesicilerebağışıklığım var 🙂

    Cevapla
  3. noreply@blogger.com (Ferhanca)

    Merhabalar, umarım şu lanet baş ağrısı defolup gitmiştir..çok geçmiş olsun.
    sayfanızda hakkımda ki yazıyı bolca okudum,içinde ki şu bölüme de kendimi buldum kalabalıkda aklındaki başka biriyle konuşma, bende böyle olanlar gurubundanım yaaa aslında benim açımdan başkalarının keyfşine göre yaşamak zor..adamın biri demiş ki "sefaletin en büyüğü, başkalarının keyfine göre yaşamak" bizim toplum malesef sefalet toplumu..selamlar..çok zevkler okuyorum blogunuzu.geç oldu yeni buldum gaykediden..

    Cevapla
  4. noreply@blogger.com (kişisel depresyon anları)

    Teşekkür ederim yazdıklarınız için, şu andan itibaren ben de blogunuzu takibe başladım. malefes bütün sorunlar birey olamamızdan ve şekilciliğimizden kaynaklanıyor. ama bunlarda aslında dünya yönetiminin bir parçası. birşeyler yapmaya çalışırken özgürlük diyoruz bazen ama taklitin ötesine geçmiyor. peki neden? bilinçsizlik diyorum ben kısaca… ama bu şekilde yayılmalı değil mi? kendi ile konuşanlar birleşmeli…
    tekrar teşekkürler…

    Cevapla

fikrin nedir?