Eva ile karantina günlerinde delirmeceler

Dark Shadows 2012

Cadı olma işi Eva’ya yakıştı acaba bunun gerçeklik payı var mı merak ediyorum. Bu filmde ise Angelique Bouchard adında aşık bir cadıyı canlandırıyor. Tabi film Tim Burton filmi olunca oldukça tanıdık isimler filmde. Şöyle bir listeye baktığımda oynamış olduğu en eğlenceli film bu diye görüyorum. Karakter sanki Eva’için yazılmış. Hani başkası olur mu diye düşününce birini oturtturamadım. Tabi olay Eva olunca onun bu çekiciliğini kullanmak için Tim Burton’da filme bir sevişme sahnesi eklemiş. Hem de bu sahne bu zamana kadar gördüklerim içinde en yıkıcısı.

White Bird in a Blizzard 2014

Eva bir sene ara verip sonra White Bird in a Blizzard’ı çekiyor. Bu filmi de festivalde izledim diye hatırlıyorum. Oldukça beğenmiştim. Hikayesi, finali, anlatımı yormadan güzelce gidiyordu. Eva, Eve Connors karakteri olarak karşımıza çıkıyor ve karakterin psikolojisini o kadar iyi anlatmış ki her gördüğünüzde karaktere sempati beslerken hakkında duyduklarınızla da şüpheye düşüyorsunuz. İmgelemesi, anlatımı oldukça başarılı. Vakit buldukça açıp tekrar tekrar izleyebilirsiniz. Ben Eve’i ilk beşe koyuyorum ama şey diyemedim şimdi.

300: Rise of an Empire 2014

Aksiyondan ve basit efeklerden fazlası olmayan bir film bu. Eva biraz paraya sıkışmış olacak ki bu boş ikinci film niteliğindeki filmde oynamış. Zaten 2014 onun için baya verimli geçmiş. Eva filmde Artemisia rolünde. Zaten başka kimi oynatacaktı ki? Savaşçı kraliçe. Buradaki karakter bana biraz Morgan karakterini hatırlattı. Hemen hemen aynı geldiler bana. Büyü tarafını hesaba katmazsak. Güçlü korkusuz bir savaşçı olan Artemisia bence Eva’ya cuk diye oturmuş. Vallahi ne yalan söyleyeyim filme sırf Eva var diye katlandım. Bol bolda vardı kendisi. Bir de ikinci sert sevişme sahnesi buradaydı. Üç mü desem bilemedim. Ama hep iktidar yolunda…

The Salvation 2014

Bu filmi de daha önce festivalde izlemiştim sanırım. O zaman da sıkılıştım, şimdi de sıkıldım. Zaten filmin ilk eli dakikası Eva’yı görmüyoruz. Görüyoruz, ama konuşmuyor, yani film boyunca susmuş. Şimdi filmlerde repliği olunca çok para veriyorlar ya Eva’nın burada repliği hiç yol nasıl para almıştır acaba? Gerçi bu festival filmi bütçesi de pek yoktur. Neyse bu sene verimli. Kendimi birden Eva’nın muhasebecisi gibi hissettim. Filmde Eva, Madelaine karakterini canlandırıyor. En azından karakterin bir ismi var. Filmde intikam üstüne intikam var. Son intikam da Madelaine’in. Heyo. Valla çok geyik yaptım bu filmde ama ne bileyim.

Sin City: A Dame to Kill For 2014

Aslında bu film için hiçbir şey yazmayacaktım başlık kalsın iki resim koyayım resimler konuşsun diye düşündüm ama kendimi tutamadım. Ama diyeceğim şeyi de filmin adı diyor. Ölünür de öldürülür de Ava için. Yanlış yazmadım filmdeki karakterin adı Ava. Sadece resme bakın diyorum. İşte bu karakter her ne kadar oyunculuk bakımından beni tatmin etmese de (karakter zor bir karakter değil ondan bahsediyorum) fevkalade çekici bir karakter. Başka ne demeli. Birde karakterlerin çekiciliği üzerine mi liste yasam acaba?

fikrin nedir?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.