yine nereye gideceği belli olmayan bir yazı

Bir süre düşündükten sonra yine buraya yazacağım şeyi akışına bıraktım. Bir şeyleri planı yapmaya çalışında yapamadığımı fark ettim. Yok yani bu şey gibi değil. Aslında planlı bir insanımdır. Ne zaman ne yapacağım belli. Bir zamanlar oldukça düzensiz yaşarken sanıyorum artık yaş almanın vermiş olduğu bir durulma var. Planlı olmak aslında şehir değişimleri ile ilgili. Yani bire bir olağan akışıma müdahale edecek şey varsa bunun planlı olması gerekiyor. Mesela biri ziyarete gelecekse bunu önceden planlaması gerekiyor. Ve maalesef benim hayatım da bu pek olmuyor. Muhtemelen bu Türkiye’de yaşamanın vermiş olduğu bir durum. Yani insanlar aileden olsun olmasın başkalarının hayatına çok fazla müdahale ediyor. Bu bizim milli sporumuz gibi bir şey.

Sanıyorum sabit mesai ile çalışıyorsanız benim gibi planlama olayına giriyorsunuz. Zaten günün büyük kısmı ite geçerken kalan vakitte belli planlara uymanız gerekiyor. İşte benim sorunum da ev ile işin iç içe geçtiği bu dönemde nedense özel hayatıma bıraktığım için birbirine karışması. Muhtemelen mental olarak yorgunluk boş vakitlerimde eblek eblek ekrana bakmaktan öteye geçirmiyor beni.

Hatta bu süreçte bir hafta sonu akışı mı yapsam? Bu işin vlog’u var da bizim gibi yazanlar için blog mu oluyor? O, o zaman zaten adı üstündeymiş.

Cuma akşam mesai bitimi dışarı çıkıp balık aldım ve yaptım. Tabi yanında bişiler içip film izledim ve yattım.
Cumartesi günü kalıp kahvaltı yapıp, sonra yine izlemeye başladım. Ah bu arada çalıştım diyebilirim. Öykü Gazetesi için bir çok öykü okudum ve seçtim. Bu arada Öykü Gazetesi’nin seçici kurulundayım. Akşamında ise yine yemek faslı ve film izleme.
Pazar günü ise yine kalk, kahvaltı yap otur bir şeyler izle, akşam yemeği ye bir şeyler izle otur sonra Üst Kültür için yazı yazdım (uzun sürdü ya), sonra bu rayı nasıl doldursam diye düşünüp bu yazıya başladım.
Çok heyecanlı değil mi?

Peki ne yapmalıydım?

Mesela yatıp sürekli bir şeyler izlemek yerine oturup ali hazırda yarım bekleyen iki romanım için bir şeyler karalaya bilirdim. tamam düşünüp kurguluyorum, kurgulamasına da kardeşim yazmadan da bunlar kitap olmuyor değil mi? Hayırlısı vallahi ne diyelim.

Bu miskinlikten nasıl atarım kendimi bilmiyorum. Yaşantımı mı değiltirsem?

fikrin nedir?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to Top
%d blogcu bunu beğendi: